دسته‌بندی نشده

بهترین شستشو برای لباس

اگر نگاهی به لباس های داخل سبد لباس چرک ها بیندازید، قطعاً با لباس هایی از جنس های مختلف روبرو می شود. برخی از لباس ها بافت ضخیم و کلفتی دارند و برخی دیگر نازک هستند. جنس برخی از انواع لباس ها از نخ و پشم است و برای تولید برخی دیگر از ابریشم، چرم و یا کتان و جین استفاده شده است. برخی از لباس ها باید با درجه حرارت پایین تر شسته شوند و شستن آن ها با آب داغ موجب شل شدن بافت آن ها می شود. از طرف دیگر یکی از مهم ترین ترفندهای شستن لباس این است که لباس های رنگ مشکی را جدا بشویید. لباس های رنگی را در یک سبد به صورت جداگانه بشویید و برای شستن لباس های سفید نیز به صورت جداگانه از ماشین لباسشویی استفاده کنید.

معمولاً در دفترچه آموزش شستن لباس با ماشین لباسشویی به نحوه استفاده از انواع شستشو اشاره شده است. روی ماشین لباسشویی اکثر برندها می توانید برای تنظیم عملیات شستشو جنس لباس را انتخاب کنید. برای مثال جهت شستن لباس های پشمی باید ماشین لباسشویی را روی گزینه wool تنظیم کنید. دمای آب نیز باید برای شستن این لباس ها پایین باشد. برای شستن لباس های ورزشی لباسشویی را روی sport wear تنظیم نمایید. اگر قصد شستن لباس های روزمره و معمولی را دارید، می توانید از حالت mix یا حالت speed یا سریع استفاده نمایید.

بهترین دما برای شستشو مانتو ۳۰ درجه و یا کمتر است و همینطور بهترین روش برای نگهداری بیشتر لباس شستشو از طریق خشکشویی میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *