-

رنگ سال پنتون 2024

رنگ سال پنتون 2024

رونمایی از رنگ سال 2024 پنتون، هلویی مخملی Peach Fuzz

بعداز گمانه‌زنی‌های مختلف در خصوص رنگ سال پنتون ۲۰۲۴، رنگ هلویی آرام و مخملی Peach Fuzz به عنوان رنگ سال انتخاب شد. «این رنگ با کد پنتون PANTONE 13-1023، تمایل به پرورش و رشد در ما و اطرافیانمان را نشان می‌دهد. این رنگ آرام و ملایم، روح، ذهن و جان ما را غنا می بخشد.» این‌ها توصیفات اولیه وب‌سایت پنتون از رنگ سال است.

لتریس آیزمن مدیر اجرایی رنگ پنتون Leatrice Eiseman در توضیح این رنگ می‌گوید: «ما در جست‌وجوی رنگی بودیم که اشتیاق ذاتی ما برای نزدیکی و ارتباط با دیگران را تکرار کند. رنگی که با وجود گرما، ظرافت‌های مدرن را در خود داشته باشد. این رنگ با مهربانی طنین‌انداز می‌شود و یک لمس جذاب و نرم را از خود ارائه می‌دهد. هلویی آرام پلی است میان جوانان و کسانی‌که به دنبال رنگ‌های بدون زمان و همیشگی هستند.»

در ادامه توضیحاتی در مورد رنگ سال پنتون ۲۰۲۴ که در وب‌سایت رسمی این شرکت آمده است را می‌خوانیم. با روزرنگ همراه باشید:

ویژگی های رنگ سال پنتون ۲۰۲۴

رنگ هلویی آرام Peach Fuzz، رنگی بسیار حساس است. رنگی صمیمی که احساس مهربانی و لطافت را با خود به همراه دارد. این رنگ با پیامی از مراقبت، به‌اشتراک‌گذاری، جامعه و همکاری با شما مرتبط می‌شود. رنگ هلویی سایه گرم و دنجی دارد و با دیدگاه جدیدش در مورد نرمی و لطافت، تمایل ما را هم به همراهی با دیگران و هم به لذت‌بردن از لحظات سکون و آرامش دعوت می‌کند.

 

رنگ سال پنتون ۲۰۲۴، بین صورتی و نارنجی قرار گرفته‌است. این رنگ الهام‌بخش احساس تعلق، خود تنظیمی و رشد مجدد است و فضایی آرامش‌بخش را برای بودن، احساس‌کردن، بهبودی و شکوفایی را فراهم می‌کند. آرامشی که درونی است و بر سلامتی ما تاثیر می‌گذارد. هلویی مخملی بر تجربه انسانی رشد، پرورش ذهن، بدن و روح تمرکز دارد. رنگی با سبکی ملایم و کم‌رنگ که در عین آرامش‌بخشی، عمق دارد. رنگی شاعرانه و رمانتیک با حال‌وهوای قدیمی، که گذشته را در فضای معاصر بازسازی می‌کند.

دلایل انتخاب رنگ هلویی به عنوان رنگ سال پنتون ۲۰۲۴

در زمان‌های آشفتگی و شلوغی، در بسیاری از جنبه‌های زندگی ما، نیاز به رشد، همدلی و مهربانی بیشتر می‌شود. تصور ما از آینده‌ای آرام، سلامتی، محکم‌بودن و قدرت لذت‌بردن از زندگی است. در دنیایی که اغلب به بهره‌وری‌ها و دستاوردهای بیرونی تاکید دارد، پرورش درون نیز اهمیت دارد. شناخت اهمیت درون، کمک می‌کند تا در اوقات استراحت بتوانیم خلاقیت و ارتباط انسانی را در بین شلوغی‌های زندگی مدرن پیدا کنیم.

 

ما همواره در حال حرکت به سمت دنیای جدید هستیم. چیزهای مهم را دوباره ارزیابی می‌کنیم و با تعیین چارچوب‌ها، خودمان را با تسلط و ملاحظه بیان می‌کنیم. تنظیم اولویت‌ها و همسوشدن با ارزش‌های درونی بر سلامت و تندرستی روحی و جسمی ما تاثیر می‌گذارد. وقت‌گذرانی با دوستان و خانواده یکی از آن ارزش‌هاست. رنگ سال بر اهمیت اجتماع و کنارهم‌ قرارگرفتن تاکید دارد و نیاز ما را به نزدیک‌شدن به کسانی که دوستشان داریم، توانایی اظهار خودمان آن‌گونه که هستیم و بعد از آن احساس خوب تنهایی و سکوت را بیان می‌کند.

کاربرد رنگ سال ۲۰۲۴ پنتون برای طراحان

رنگ سال پنتون، در طراحی بسته‌بندی و چندرسانه‌ای، به طرح حال و هوای قدیمی می‌دهد و انعکاسی از گذشته است. گذشته‌ای که با یک فضای امروزی به طور یکپارچه حضورش را در دنیای فیزیکی و دیجیتالی به نمایش می‌گذارد.

رنگ Peach Fuzz یک رنگ لمسی است و مشتری را ترغیب می‌کند تا دستانش را دراز کرده و محصول را لمس کند. لمسی گرم که سایه‌ای فریبنده برای انواع محصولات غذایی، نوشیدنی، لوازم آرایشی و اکسسوری‌ها ایجاد می‌کند. این رنگ بو و طعمی شیرین و لطیف را به بیننده القا می‌کند.

منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *